خط تولید کامپاند PE و PP و PA

 کامپاند PE،PP,PA

کامپاندهای پلیمری یکی از انواع مواد پلیمری پرمصرف و کاربردی در صنایع شیمیایی است. که جهت افزایش ثبات و مقاومت محصولات پلاستیکی به کار می‌روند. ترکیب نوعی پلیمر(پلی پروپیلن یا پلی اتیلن و یا پلی آمید ها ) و نوعی پودر برای تقویت ساختارهای پلیمری تشکیل می شوند.  دو نوع از رایج ترین کامپاندهای پلیمری، کامپاند پلمیری پلی اتیلن و کامپاند پلیمری پروپیلن است. در واقع زمانی که به پلیمری از نوع ساختار پلی اتیلن افزودنی هایی اضافه  کنیم، حاصل کار کامپاند پلیمری پلی اتیلن می شود. و در مقابل وقتی به پلیمری از نوع ساختار پروپیلن افزودنی هایی اضافه شود حاصل، کامپاند پلیمری پلی پروپیلن است.

کامپاند ها از جمله مواد پرمصرف در کشورمان که صنایع پلاستیک هر حال توسعه می باشد،هستند.

 

                                                           

 

 

خط تولید کامپاند 

جهت تولید انواع کامپاند های پلیمری نیاز به تهیه ی مواد از پتروشیمی و مخلوط با رنگ ها(مستربچ) دارید. همچنین یک خط تولید کامپاندهای پلیمری شامل اکسترودر دوماردون موازی ،وان استیل و کاتر می باشد. 

این خطوط نیاز به کشنده نداشته. و سیستم خنک کننده ی مواد در ان ها واترینگ (آب خنک) است که داخل وان استیل صورت میگیرد.جهت اطلاعات بیشتر از اکسترودر دوماردون موازی روی آن کلیک نمایید.

مصرف بهینه برق (با اینورتور)، سرعت و دقت بالا در خروجی محصول، استفاده از مرغوبترین و بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار. جهت ساخت ماشین آلات و. . . از مشخصه های خطوط تولید ساخته شده توسط تیم تبریز اتومات می باشد. همچنین خطوط تولید طراحی شده ی ما صرفا در جهت نیاز مشتری شخصی سازی می شوند. بنابراین با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر اند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید خطوط تولید با ما  کلیک فرمایید.