ایران پلاست

ایران پلاست، بزرگترین نمایشگاه بین المللی پلاستیک کشور 

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، به دنبال فراهم کردن زمینه ایست. برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی.

این نمایشگاه،امروزه بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود. ایران پلاست،در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان دارای رتبه ی بالایی است.

این نمایشگاه در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار  می شود. تیم تبریز اتومات نیز پس از چندین سال تلاش و فعالیت مفتخراست. با حضور در این رویداد بزرگ،ماشین آلات طراحی شده توسط تیم خود را به نمایش عموم مردم و کارخانجات و تولیدی ها قرار بدهد.

جهت اطلاعات بیشتر از نمایشگاه های ایران پلاست میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://www.iranplast.ir 

 

 

تیم ما زین پس با حضور در نمایشگاه های مختلف ایران، سعی در خدمت رسانی بیشتر به کارخانجات و تولیدی ها و در نهایت ایران و ایرانی دارد. امید است، سالیان طولانی با فعالیت ها و تلاش هایمان همواره مورد لطف و عنایت مشتریان مان در عرصه ماشین سازی قرار گیریم.

همچنین از حضور افتخارآفرین مشتریان و دوستان و همکاران گرامی در غرفه ی 17 مین نمایشگاه ایران پلاست “تبریز اتومات” صمیمانه کمال را تشکر داریم.

وبسایت ماشین سازی تبریز اتومات