خط تولید لاستیک های آب بندی

خط تولید  لاستیک های آببندی با خروجی بالا    PVC / TPU / TPE 

خط تولید لاستیک های آببندی،شامل  اکسترودر تک مارپیچ، وان کم عرض استیل ، کشنده تسمه ای پنوماتیکی بوده و همچنین دارای کاتر و جمع کننده یا رولر می باشد.

 

 

مواد اولیه مورد استفاده برای این خط تولید، گرانول های میکس شده از جنس PVC /TPE /TPU نرم ، با انواع مواد هستند. که وارد اکسترودر تک مارپیچ شده. و بعد از عمل اکستروژن و قالبگیری وارد وان می گردند.

در این خط تولید، وان کم عرض بوده  و صرفا جهت خنک شدن مواد در جلو خطی کار گذاشته می شود. و محصول نیاز به کالیبراسیون ندارد. سیستم خنک کننده ی خطوط تولید لاستیک های آببندی ” آب خنک” می باشد. همچنین کشنده ی این خطوط یک کشنده ی مدل تسمه ای بوده و متفاوت از خطوط دیگر ارائه می گردد.

مصرف بهینه برق (با اینورتور)، سرعت و دقت بالا در خروجی محصول  و نگهداری آسان ماشین آلات از مشخصه های این سری از خط تولید لاستیک های آببندی هستند .

خطوط تولید طراحی شده در تبریز اتومات صرفا در جهت نیاز مشتری شخصی سازی می شوند. بنابراین با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر اند.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید خطوط تولید با ما  کلیک فرمایید.

 

 

مصارف لاستیک های آببندی 

لاستیک های آببندی استفاده های گوناگونی از جمله مصارف خودرویی به مانند دور شیشه و دور چراغ ها و … ،  مصارف ساختمانی برای انواع کابل ها و پمپ ها. و همچنین به عنوان واشر و مصارف عمومی گسترده ی دیگر دارند. همچنین  به طور کلی با قیمتی مناسب قابل ارائه می باشند .

از خصوصیات بارز لاستیک آبندی حالت ارتجاعی و کشسانی و انعطاف پذیری عالی. مقاومت در برابر سایش ، آب ، مواد شیمیایی متوسط ، اسیدهای آلی و الکل می توان نام برد.

 

 

TR65/25 TR45/25 مدل اکسترودر
18.5 7.5 KW توان الکتروموتور
40-60 15-25 kg/h خروجی
4 3 m3/h آب مصرفی
0.06 0.06 m3/min باد مصرفی