خط تولید پروفیل پلی آمید(PA)

خط تولید پروفیل PA / پلی آمید

خط تولید پروفیل PA یا پلی آمید شامل  اکسترودر تک مارپیچ  کاتر یا رولر هستند. مواد اولیه این پروفیل ها که به صورت کامپاند می باشد. پس از عمل اکستروژن توسط اکسترودر، مواد وارد قالب میگردد. در این خط تولید خنک کنندگی داخل قالب صورت میگیرد. گفتنی است کشنده ی این خط روی قالب آن تعبیه می شود.

پس از اینکه محصول نهایی از اکسترودر خارج شد. یا توسط کاتر در اندازه های 4 تا 6 متر برش داده می شود. و یا در صورت درخواست مشتری یک رولر در خط تولید تعبیه می شود. تا محصول به صورت رول،جمع آوری گردد.

خطوط تولید تبریز اتومات 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از  اکسترودر تک مارپیچ،بر روی آن کلیک نمایید. همچنین خطوط تولید طراحی شده توسط تیم تبریز اتومات ، کاملا تخصصی بوده و با توجه به نیاز مشتری  قابل تغییر هستند.

متریال استفاده شده در ماشین آلات، بهترین و مرغوب ترین های موجود در بازار ایران و چین می باشد. همچنین مصرف بهینه ی برق با توجه به وجود اینورتر در خطوط و نگهداری آسان از مزایای این خطوط تولید است.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.     ارتباط با ما 

 

پروفیل های پلی آمید (PA)

پلی آمید، یک نوع پلیمر سفت، سخت، و مقاومی است. که از مشتقات پلی پروپیلن می باشد. از نوع تقویت شده ی آن با الیافت شیشه به نسبت ۲۵ درصد،به صورت کامپاند به عنوان مواد اولیه ی این پروفیل ها استفاده میگردد.

از پروفیل های پلی آمید برای دو جداره کردن پنجره های ترمال بریک. به عنوان عایق حرارتی و عایق صدا در درب و پنجره های ترمال بریک مورد استفاده قرار میگیرد. در این سیســتم جداره ی بیرونی پنجره به وســیله پروفیل پلی آمید از جداره داخلی پنجره جدا می شود. این تیغه ها با اســتفاده از ماشــین آلات مخصوص به هر یک از جداره های درونی و بیرونی دوخته شده. و یک ســاختار یک پارچــه در پروفیل ایجاد می کنند.