خط تولید گرانول PVC

گرانول PVC

خط تولید گرانول PVC،تولید کننده اصلی (مواد اولیه) پی وی سی است؛ مواد پی وی سی نوعی مواد غیر بلوری هستند که اغلب برای ساخت تثبیت کننده ها، روان کننده ها، مواد شیمیایی کمکی، مواد رنگی، عوامل ضد ضربه و… استفاده می شود.

مواد PVC دارای خواصی همچون: مقاومت در برابر آب وهوا،غیر قابل اشتعال بودن و پایداری هندسی عالی می باشد. همچنین گرانول های PVC دارای مقاومت قوی نسبت به اکسیدان ها و عوامل کاهش دهنده اسید نیز هست.

گرانول های PVC به طور معمول به دو صورت گرانول PVC سخت و گرانول PVC نرم تولید میشوند.

 

 

 

خطوط تولید گرانول های PVC

خطوط تولید گرانول های PVC نرم و سخت به طور تقریبی یکسان و شامل یک میکسر ، قسمت اصلی خط،یک اکسترودر جفت مارپیچ کونیکال   ، وان کالیبراسیون ، کاتر و مکنده می باشد.

در این خطوط تولید، مواد اولیه PVC تهیه شده از پتروشیمی که پودری هم می باشد. به همراه مواد دیگری همچون کربنات ها (در PVC سخت ) ،TPO و یا دوده و نوعی روغن (در PVC نرم ) توسط میکسر توربو گرم و سرد میکس می شوند. و سپس وارد اکسترودر میگردند.

پس از عمل اکستروژن و عبور از صافی که دارای سوراخ های ریزی هست. توسط کاتر، با سرعت بسیار بالایی برش داده می شوند. بعد از وان وارد وان گشته و توسط سیستم هواخنک سرد می شوند. پس از آن توسط باد مکنده به سیلو پرتاب می شوند.

این خطوط تولید، توسط اکسترودر تک مارپیچ نیز قابل راه اندازی می باشد. اما جهت انجام اصولی  کار از اکسترودرهای جفت مارپیچ کونیکال استفاده میگردد. محصولات تولید شده با این خطوط تولید، کاملا یک دست بوده. و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید. ارتباط با ما