خط تولید لوله پلی پروپیلن (PP)

خط تولید لوله پلی پروپیلن (PP)

خط تولید لوله PP ، شامل  اکسترودر تک مارپیچ، وان کم عرض استیل ، کشنده تسمه ای پنوماتیکی بوده. و همچنین دارای کاتر نیز می باشد. خطوط تولید طراحی و ساخته شده تبریز اتومات توسط مجرب ترین مهندسان و مرغوب ترین متریال های موجود در بازار ساخته می شوند.

مواد اولیه مورد نیاز این سری خطوط تولید، گرانول های جنس پلی پروپیلن می باشد. از طریق قیف ورودی اکسترودر وارد خط می شود. و پس از عمل اکستروژن قالبگیری میگردد. بعد از آن وارد وان استیل جهت خنک شدن می شود.سیستم خنک کنندگی این سری خطوط، واترینگ (آب خنک ) می باشد.لوله های پلی پروپیلنی نیاز به کالیبراسیون و وکیوم ندارند. بنابراین وان مورد نیاز تنها برای خنک کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

کشنده ی استفاده شده برای این سری نوع تسمه ای پنوماتیکی می باشد. بعد از کشنده،محصول توسط کاتر برش داده می شود.

ظرفیت های تولید خطوط تولید، بسته به نیاز مشتری قابل تغییر اند. و متوسط می توانند، 100 Kg / h و 120 Kg/h و .. باشند.

جهت اطلاعات بیشتر کلیک فرمایید.

 

 

 

 

لوله های جنس پلی پروپیلن (PP)

لوله سفید پلی پروپیلن یا لوله PP از سری لوله‌های پلیمری یا لوله‌های پلاستیکی می‌باشد. که معمولا در دو رنگ سفید و سبز تولید می‌شود.

لوله های پلی پروپیلن سبک هستند. و مقاومت در برابر جوشکاری و سایش سبب شده است تا این جنس لوله ها دوام بالایی داشته باشند. همچنین مقاومت شیمیایی عالی در برابر محلول‌های آبی، اسیدی، قلیایی، نمک‌ها و تعداد زیادی از حلال‌های آلی این لوله‌ها را بسیار پر کاربرد کرده است.

یکی از مهمترین ویژگی های این لوله ها ضد جلبک بودن آن است. که رنگ و طعم آب درون آن‌ها تغییری نخواهد کرد.