تعمیرات، بازسازی و نگهداری خطوط تولید

تعمیر و اورهال اکسترودر و جلو خطی های مربوطه

تعمیر و اورهال اکسترودر پلاستیک و  انواع خطوط تولید پلاستیک با گسترده ترین تنوع مدل عیب یابی. و تعمیر و بازسازی ماشین آلات توسط یک تیم حرفه ای. همچنین با ارزنده ترین قیمت ها نسبت به قیمت های روز بازار.

خدمات تعمیر و نگهداری خطوط تولید ما شامل:

– اورهال انواع دستگاههای اکسترودر و جلوخطی های مربوطه
– خطوط و دستگاه های صنایع غذایی
– خطوط صنایع پتروشیمی
– صنایع لاستیک و پلاستیک

 

نیاز به تعمیر و اورهال اکسترودر

بنا به یک تعریف می توان گفت بازسازی خطوط تولید عبارتند از احیاء همه جانبه و کامل یک خط برای رساندن آن به شرایط قابل قبول از طریق بازسازی و یا تعویض قطعات و زیرمجموعه‌های آن.

هدف اجرای اورهال در واقع بازیابی عملکرد بهینه دستگاه در عین تضمین قابلیت های آن است. فرآیند اورهال تجهیزات صنعتی عموماً شامل مراحلی من جمله:جدا سازی_باز کردن قطعات_تمیزکاری_بررسی_تعمیر (یا تعویض) و تست میباشد.

هر دستگاه تولیدی و اکسترودری پس از یک زمان معینی کارکرد،نیاز به اورهال و بازسازی دارد. همچنین هنگامی که اکسترودر، نیاز به توقف طولانی مدت دارد، سطوح کاری آن باید با گریس ضد زنگ پوشانده شود. در صورت توقف خطوط تولیدی که سیستم خنک کننده آن ها واترینگ است، لوله آب خنک کننده متصل به اکسترودر به راحتی روی دیواره داخلی پوسته می شود. و  دچار خوردگی و زنگ زدگی میگردد. در طول تعمیر و نگهداری باید بازرسی دقیق انجام شود. تا رسوب بیش از حد خط لوله را مسدود نکند.  بنابراین در حین نگهداری باید اقدامات رسوب زدایی، ضد خوردگی و خنک کننده انجام شود.

به طور عمده سایش و خرابی چرخ دنده ها و یاتاقان ها باید همواره مورد بررسی قرار گیرد. تا اگر نیاز به بازسازی باشد، سریعا اورهال انجام گیرد و حداقل آسیب به ماشین الات برسد.

احیای کامل و همه جانبه تجهیزات صنعتی برای تجهیزات مکانیکی ساده در کارگاه انجام میگیرد اما برای قطعاتی که امکان بازسازی وجود ندارد، تعویض و جایگزینی انجام می‌شود. جهت انجام عمل بازسازی روی ماشین آلات با ما تماس بگیرید. تماس با ما