خط تولید پروفیل PVC

خط تولید پروفیل PVC 

خط تولید پروفیل های  PVC شامل  اکسترودر تک مارپیچ  وان کالیبراسیون، کشنده، کاتر می باشد. مواد اولیه و خوراک دستگاه اکسترودر گرانول های pvc هستند. این مواد بعد از عمل اکستروژن و قالبگیری وارد وان عریض که حدود 2 الی 3 متر طول دارد، میشود. وان این خطوط تولید دارای وکیوم جهت تثبیت شکل محصول نهایی می باشد. پروفیل ها داخل وان استیل در 3 محور می توانند حرکت داشته باشند. سیستم خنک کننده ی این خطوط واترینگ یا آب خنک بوده. و همچنین کشنده ی این خطوط، یک کشنده ی جفت محور کاترپیلاری گیربکس دار است. در انتهای خط یک کاتر اینکودر دار جهت برش محصول نهایی قرار میگیرد.

خطوط تولید تبریز اتومات با مرغوبترین متریال های موجود در بازار ایران و چین و مجرب ترین مهندسین ،طراحی و ساخته می شوند. جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

پروفیل های PVC 

پروفیل های پلی وینیل کلراید یا همان PVC معمولا در سیستم نما های شیشه ای به عنوان قوطی پرکن، مابین لامل های ادبتور قرار میگیرند. همچنین در پنجره های ترمال بریک به عنوان گردگیر استفاده میشود. درپوش و زوار پنجره در قسمت های ثابت و متحرک،به عنوان پروفیل های داخلی درب های ورودی از دیگر کاربرد های پروفیل های pvc می باشد.

از معایب این پروفیل ها جهت استفاده به عنوان پروفیل بیرونی درب و پنجره، این است که این جنس پروفیل ها برابر نور خورشید و اشعه فرا بنفش خیلی زود تغییر رنگ می دهند. تغییر رنگ فریم پنجره های نوع PVC یک مشکل جدی و نامطلوب است. این امر در نمای ساختمان نیز تاثیر بدی دارد. همین موضوع, دلیل اصلی استفاده از در و پنجره های دوجداره UPVC می باشد.