خط تولید پروفیل UPVC

خط تولید پروفیل (UPVC)

این خطوط تولید به دو صورت میتوانند ارائه شوند. یعنی مواد اولیه پروفیل های UPVC هم به وسیله اکسترودر دو ماردون کونیکال  اکستروژن می شود. و هم با اکسترودر دوماردون موازی ، با ماردون های ناهمسوگرد.

همچنین خط تولید پروفیل های  UPVC  شامل وان کالیبراسیون، کشنده، کاتر اتوماتیک و نیز یک میز بارانداز  است. برای تولید پروفیل UPVC ، از ماده اولیه به صورت پودر یا گرانول استفاده می شود.

مواد اولیه  وارد توربو میکسر گرم -سرد می شود. و با افزودنی های مورد نیاز کاملا به صورت فیزیکی مخلوط می گردد. سپس این مخلوط وارد اکسترودر شده. و عمل اکستروژن صورت میگیرد.

ماده خارج شده از اکسترودر یک پلاستیک نرم (با دمای بالا) می باشد. که براحتی شکل پذیر است.وارد قالب شده و به  شکل و طرح مورد نظر در می آید.

درمرحله بعدی از دستگاه ، پروفیل  وارد وان کالیبراسیون میشود. که درآن آب و حالتی از وکیوم (خلاء) وجود دارد،می گذرد تا پروفیل شکل دقیق قالب مورد نظر را به خود بگیرد. در واقع سیستم خنک کنندگی این خطوط واترینگ می باشد. در انتهای خط، بخش کشنده وجود دارد. که کمک می کند تا پروفیل از این قسمت به کاتر  ارسال گردد. در قسمت کاتر، پروفیل های UPVC، به اندازه های مورد نظر برش می زند. و وارد میز بار انداز میکند. تا توسط اپراتور منتقل شود.

گفتنی است که این خطوط تولید، اتوماتیک هستند. همچنین پس از تولید پروفیل های UPVC اکثرا به دستگاه لیبل چسبان و جت پرینتر جهت چسباندن چاپ های کارخانه، روی محصول نیاز می باشد.

 

 

خطوط تولید تبریز اتومات 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از اکسترودر های  دوماردون موازی و  دو ماردون کونیکال بر روی آن کلیک نمایید. همچنین خطوط تولید طراحی شده توسط تیم تبریز اتومات ، کاملا تخصصی بوده و با توجه به نیاز مشتری  قابل تغییر هستند.

متریال استفاده شده در ماشین آلات، بهترین و مرغوب ترین های موجود در بازار ایران و چین می باشد. همچنین  مصرف بهینه ی برق با توجه به وجود اینورتر در خطوط و نگهداری آسان از مزایای این خطوط تولید است.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.     ارتباط با ما

 

پروفیل های UPVC 

UPVC مخفف کلمات Unplasticized PolyVinyl Chloride می باشد. در واقع چون PVC  نسبت به نور و گرما حساس است و با اکسیژن نیز ترکیب می شود. جهت استفاده در فضاهایی که نور و اکسیژن و گرما بیشتر هستند. لازم است یک پایدار کننده در پروسه تولید استفاده شود تا مواد اولیه  کیفیت و پایداری کافی را داشته باشد.

پروفیل های UPVC به عنوان پروفیل پنجره، کرکره و کف پوش، سقف های کاذب، کابل های ایزوله و … مورد استفاده قرار میگیرند.