خط تولید شیلنگ PVC شفاف

خط تولید شیلنگ PVC شفاف 

خط تولید شیلنگ PVC شفاف شامل یک توربو میکسر گرم-سرد، یک اکسترودر جفت مارپیچ کونیکال ، یک اکسترودر تک مارپیچ، وان استیل،کشنده ی تسمه ای، کاتر و رولر می باشد. 

 

مواد اولیه، توسط میکسر گرم – سرد میکس شده و نوعی ترمو پلاستیک پودری بدست می آید. پس از آن، این پودر توسط اکسترودر دوماردون کونیکال اکسترود شده و گرانول بدست می آید.

عمل اکستروژن برای گرانول های تولید شده ، توسط اکسترودر تک مارپیچ انجام میگیرد. و سپس قالبگیری شده وارد وان میگردد.وان این خط تولید بدون وکیوم می باشد. در واقع شیلنگ ها نیاز به کالیبراسیون ندارند.یک کشنده نوع تسمه ای پنوماتیکی و یک کاتر نیز برای عمل برش و در انتها یک رولر جهت رولینگ محصول قرار میگیرد.

خطوط تولید دارای اینورتر جهت مصرف بهینه ی برق می باشد و همچنین الکتروموتور ها و گیربکس های مورد استفاده، مرغوبترین و بهترین های موجود در بازار هستند.

دقت بالا در خروجی محصول و نگهداری آسان از مشخصه های خطوط تولید تیم تبریز اتومات هستند. خطوط تولید طراحی شده در تبریز اتومات صرفا در جهت نیاز مشتری شخصی سازی می شوند.  بنابراین با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر اند.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید خطوط تولید  کلیک فرمایید.

 

 

شیلنگ PVC 

شیلنگ پی وی سی PVC دارای خصوصیات برجسته ای هستند. که اگر از مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون درست استفاده شده باشد. کیفیت و دوام آنها از هر شیلنگ دیگری برتر خواهد بود. این شیلنگ ها هم به صورت شفاف و هم کدر بسته به نیاز، تولید می شوند. شیلنگ های PVC  شفاف بیشتر مصارف پزشکی و  خانگی دارند.از خصایای این شیلنگ ها انعطاف پذیری بالا،ضخامت کمتر(نسبت به نوع کدر) دیده شدن آب و یا سایر مایعات در درون شیلنگ می باشد.

شیلنگ های کدر ضخیم تر و با رنگ های متنوع ، مقاومت بالاتر نسبت به شفاف ها هستند. از شیلنگهای کدر بیشتر در انتقال مایعات در زمین های کشاورزی، کارخانه ها و ساختمان سازی ها استفاده می شود.