خط تولید لوله پلی اتیلن (PE)

خط تولید لوله پلی اتیلن (PE)

این خطوط تولید شامل اکسترودر تک مارپیچ، وان کالیبراسیون استیل ، کشنده و کاتر می باشد.

در ابتدا مکنده یا موادکش ، مواد اولیه، یعنی پلی اتیلن  را به مقدار کافی به قیف ورودی دستگاه منتقل میکند. استفاده از مواد کش در خطوط تولید به سلیقه مشتری می باشد.

مهمترین بخش خط تولید ، یعنی اکسترودر برای خط تولید لوله پلی اتیلن:اکسترودر تک مارپیچ می باشد.که بعد از عمل اکستروژن در آن ، مواد وارد بخش قالب می گردد و پس از فشرده شدن و قالب گیری وارد وان کالیبراسیون شده و در فضای خلا قرار گرفته و حالت وکیوم ایجاد شده و شکل آن تثبیت می شود.

قسمت کشنده یا Hauloff دستگاه ،  لوله را بدون اینکه هیچ فشار اضافه‌ای بر آن وارد کند به صورت منظم و یکنواخت می کشد. میزان سرعت کشنده  با سرعت خروج مواد مذاب از اکسترودر باید هماهنگ باشد.

در انتها لوله ها توسط کاتر در اندازه های مشخص بریده می شوند.

خطوط تولید طراحی شده توسط تبریز اتومات،با ظرفیت های متفاوت تولید و با توجه به نیاز مشتری ، با بهترین کیفیت ممکن قابل ارائه هستند.همچنین تیم تبریز اتومات تامین کننده ی لوازم جانبی مورد نیاز خطوط تولید نیز می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. ارتباط با ما

 

 

 

 

لوله های پلی اتیلن (PE)

از جمله مصارف لوله های پلی اتیلن در سیستم‌های آبرسانی ساختمانی و آبیاری های قطره ای ، شبکه‌های فاضلاب ، بعنوان روکش کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری و … می باشد. این لوله ها جزو پرمصرف ترین لوله ها در چند سال اخیر بوده که با توجه به ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری ، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا نسبت به سایر لوله ها در بازار بسیار پر مصرف تر هستند.