خط تولید شیلنگ های نخ دار تک لایه و چند لایه

خط تولید شیلنگ های نخ دار تک لایه ،دو لایه و چند لایه 

خطوط تولید شیلنگ های نخ دار شامل قسمت اصلی یعنی اکسترودر تک مارپیچ  ، وان کالیبراسیون ، نخ تاب و 1 یا 2 کشنده و همچنین رولر بوده و مواد اولیه مورد استفاده برای تولید شیلنگ های نخ دار،گرانول به همراه مستربچ  می باشد.

 

 

 

مواد اولیه ، توسط مواد کش وارد اکسترودر شده. و بعد از عمل اکستروژن  و قالبگیری ، وارد نخ تاب می گردد. سپس داخل وان کالیبراسیون رفته . توسط سیستم آب خنک ، سرد می شود . کشنده ی دوم در این قسمت قرار می گیرد. البته وجود این کشنده بسته به درخواست مشتری در جلوخطی قرار میگیرد و لزوما به وجود آن نیاز نیست.

در انتها نوعی رولر یا رول جمع کن ، جهت جمع آوری شیلنگ ها قرار می گیرد. در واقع خطوط تولید به صورت تمام اتوماتیک هستند.

ظرفیت خطوط تولید شیلنگ های نخ دار طراحی شده توسط تیم ماشین سازی  تبریز اتومات بسته به نیاز مشتری با ظرفیت های 100Kg ، 120 Kg و 150Kg عرضه میگردد. تمامی قسمت های خط تولید به صورت جداگانه نیز قابل سفارش اند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.  ارتباط با ما 

 

 

شیلنگ نخ دار 

انواع شیلنگ هایی که در لایه های آن از نخ برای ایجاد مقاومت بیشتر استفاده می شود موسوم به شیلنگ های نخ دار هستند. که جنس آنها معمولا PVC و گاها از پلی اتیلن  (PE)  می باشد.این شیلنگ ها  به صورت تک لایه ، دو لایه و سه لایه عرضه میگردند.

انعطاف‌پذیری بالا ، مقاومت در برابر فشارهای بالا و دمای بین -20 تا +80 ، تطابق با محیط‌های مختلف و … از جمله خصوصیات این شیلنگ هاست.

موارد استفاده شیلنگ های نخ دار، معمولا در صنعت هیدرولیک ، مصارف خانگی ، انتقال گاز های فشار قوی ، کشاورزی، بهداشتی و … می باشد. به طور کلی شیلنگ ها از مهم ترین لوازم برای مصارف خانگی و صنعتی و ساختمانی هستند.