خط تولید انواع خرطوم

خط تولید انواع خرطوم

خط تولید انواع خرطوم شامل قسمت اصلی یعنی اکسترودر تک مارپیچ ، کشنده، کاتر می باشد.

این خطوط تولید بسته به نوع خرطومی که تولید میکنند. و همچنین نیاز مشتری، دارای ظرفیت تولید های متفاوت هستند.

مواد اولیه مصرفی برای تولید خرطوم به صورت گرانول بوده. و اکثرا از جنس PE/PP می باشد. که پس از عمل اکستروژن  ، مستقیما وارد میز کشنده ای که دارای قالب های لقمه ای است، می شود. در واقع میز کشنده ی این خطوط ،حالت دهنده ی شکل خرطومی (طرح زوار های خرطوم) محصول مورد نظر هستند. در انتها در صورت درخواست مشتری، یک رولر جهت جمع آوری خرطوم ها قرار می گیرد.

 

خطوط تولید تبریز اتومات 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از  اکسترودر تک مارپیچ، بر روی آن کلیک نمایید. همچنین خطوط تولید طراحی شده توسط تیم تبریز اتومات ، کاملا تخصصی بوده و با توجه به نیاز مشتری  قابل تغییر هستند.

متریال مورد استفاده در ماشین آلات، بهترین و مرغوب ترین های موجود در بازار ایران و چین می باشد. همچنین مصرف بهینه ی برق با توجه به وجود اینورتر در خطوط و نگهداری آسان از مزایای این خطوط تولید است.

خطوط تولید طراحی شده برای لوله های خرطومی نیز تماما اتوماتیک می باشد و تنها به یک نفر اپراتور تولید نیازمندند.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

لوله های خرطومی 

لوله های خرطومی  دارای مصارفی از جمله  انتقال آب به زمین‌های کشاورزی و  به عنوان مکنده و همچنین جهت اتصال به پمپ‌های آب، دارد.

سطح صاف و بدون منفذ لوله خرطومی کشاورزی موجب گردیده است تا گزینه ی مناسبی برای عبور و انتقال مایعات و سیالات گردد. چرا که علاوه بر اینکه هیچ نشتی ایجاد نمی کند. و موجب اتلاف انرژی نمی گردد، مانع از ورود ضایعات و مواد خارجی به داخل لوله خرطومی کشاورزی و آسیب رساندن و پاره شدن آن می گردد.

همچنین مصارف خانگی، مصارف خودرویی، و حتی مورد استفاده در سیستم فاضلاب شهری نیز از دیگر کارایی های لوله های خرطومی می باشد