خط تولید صفحه و میلگرد (شافت)

صفحه و میلگرد (شافت)

صفحه های پلیمری کاربرد های گوناگونی من جمله صفحه های سازنده ی کابینت، به عنوان پارکت،سقف کاذب،دیوار پوش با طرح های سه بعدی مختلف و … دارند. این قطعات ضخامت های متفاوتی در جهت کاربردشان می توانند داشته باشند.

میلگرد ها و یا شافت های پلیمری نیز در صنعت:ساخت ستون و تیر های پیش ساخته،ساخت الکتروموتورها،تقویت سازه های راه آهن. همچنین در تقویت عرشه پل ها و پیاده رو ها و … مورد استفاده قرار میگیرند.از جمله مشخصه های این محصولات مقاومت در برابر رطوبت،دما و شرایط محیطی اسیدی و قلیایی و … است.

 

 

           

 

 

خط تولید صفحه های پلیمری

صفحه هایی که دارای مواد اولیه ی PVC پودری می باشند. خطوط تولیدشان شامل اکسترودرهای جفت مارپیچ کونیکال ، وان عریض استیل، کلندر و کاتر عریض می باشد.

سیستم خنک کننده آن ها هوا خنک بوده. و وان عریض موجود در خط، حالت وکیوم ایجاد می کند. یعنی این خطوط در جهت تثبیت شکل محصول، کالیبراسیون دارند. همچنین کلندر علاوه بر عمل رولینگ،کار کشنده را نیز انجام میدهند.بنابراین، این خطوط نیاز به کشنده ندارند. در انتها کاتر 1 تا 1.5 متری جهت برش محصول قرار میگیرد.

جهت اطلاعات بیشتر از اکسترودرهای جفت مارپیچ کونیکال  روی آن کلیک فرمایید.

 

 

خطوط تولید صفحه هایی که از جنس پلی اتیلن (PE) و پلی آمید (PA) و  ABS و یا PVC هایی هستند. که مواد اولیه شان به صورت گرانول های همراه با مستربچ و یا کامپاند می باشد. دارای اکسترودر تک مارپیچ ، کشنده،وان عریض و کاتر هستند.

مواد اولیه بعد از عمل اکستروژن و قالبگیری وارد وان می شود. سیستم خنک کننده ی این خطوط تولید واترینگ (اب خنک) می باشد. در این سری، کالیبراسیون و حالت وکیوم وجود ندارد. کشنده نوع تسمه ای پنوماتیکی می باشد. همچنین یک کاتر عریض در انتها عمل برش محصول نهایی را انجام می دهد.

 

خط تولید میلگرد 

خط تولید میلگرد شامل اکسترودر تک مارپیچ ، کشنده و کاتر هستند. مواد اولیه شافت ها معمولا از جنس پلی اتیلن (PE) و یا پلی آمید (PA) یا پلی پروپیلن (PP) هستند و به صورت گرانول کاربرد دارند، عملکردشان دقیقا به مانند خطوط تولید صفحه ها می باشد. تنها تفاوت در سیستم خنک کنندگی بوده. که در خطوط تولید شافت وان کالیبراسیون وجود ندارد و با سیستم هوا خنک،شکل محصول تثبیت می شود.

خطوط تولید صفحه ها و میلگردهای  پلیمری دارای ظرفیت های گوناگون در جهت نیاز مشتری هستند. همچنین مصرف بهینه برق (با اینورتور)، نگهداری کم هزینه و آسان از مشخصه های ماشین آلات تبریزاتومات است.

جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.  ارتباط با ما